תחומי פעילות

עופות

דור.קי פועלת מול מאות לקוחות, גדולים וקטנים בתחום הרבייה והפטם.

סל מוצרי דור.קי כולל את כלל המוצרים הדרושים למנהל המשק לצורך שמירה על סביבת גידול היגיינית ונקיה מפטוגנים ומזיקים אחרים, כמו כן לדור.קי סל מגוון של תוספי מזון ותרופות הנותנים מענה כולל עבור הזנת העופות.

בקר

לדור.קי מגוון מוצרים המסייעים לרפתן בניהול ממשק תקין בגידול בקר לחלב ולבשר. המוצרים כוללים תכשירי הדברה כנגד חרקים מזיקים העלולים להביא להפצת תחלואה ברפת, תכשירי ניקוי וחיטוי המסייעים לשמירה על סביבה נקייה והגיינית בחצרות ובמתקני החליבה, תכשירים לטיפול ומניעת שלשולים ועקה בקרב עגלים יונקים ותוספי מזון נוספים המסייעים לבקר לשמור על יצרנות גבוהה ובריאות תקינה לאורך זמן.

סוסים

ליין תכשירי הסוסים של החברה פותח בשיתוף פעולה עם וטרינריים לסוסים מהמובילים בישראל.

שיתוף הפעולה אפשר לנו לפתח ליין תכשירים חדשניים ומתקדמים, אשר מסייעים בגידול, טיפוח, שיפור ביצועים ושמירה על בריאותם ורווחתם של הסוסים.

ליין התכשירים פותח בהתאמה לאקלים הישראלי ולפתרון הסוגיות הרלוונטיות למגדלי סוסים בישראל.

מספר דוגמאות לתכשירים ייחודיים ומתקדמים אשר פותחו עבור סוסים בישראל:

דרמה דור – מוצר חדשני לסוסים הסובלים מגרדת.

ארטרידור לסוסים – פורמולציה מתקדמת לשימור, תחזוקה וטיפול מפרקי הסוסים.

ביוטין פלוס – מחזק את הפרסה ומזרז את צמיחתה. כמו כן, התכשיר מצמצם את נשירת השיער ומשפר את צמיחתו ואת בריאות עור הסוס.

פסיליום פלוס – פורמולציה ייחודית לטיפול בהצטברות חול במעיים (sand colic)

תברואה

דור.קי מציעה ליין תכשירי תברואה והדברה אשר פותחו ומיוצרים על ידי דור.קי, בנוסף לתכשירים איכותיים וייחודיים שאנחנו מייבאים מחו”ל.

דור.קי מציעה ללקוחותיה תכשירים בעלי פורמולציות ייחודיות, המשלבות חומרים פעילים שונים ומעכבי גדילה (IGR), הנותנים יעילות כנגד מגוון רחב של מזיקים לטווח ארוך.

לדור.קי חיבור הדוק וארוך שנים עם השוק הווטרינרי והתברואי בישראל. החברה מספקת את מוצריה באופן ישיר למגוון רחב של לקוחות סופיים ומשניים: מוסדות ציבוריים, עיריות, חנויות, תברואנים מקצועיים, צוותי חיטוי והדברה, חניות ומשווקי משנה.

חיבור זה לשוק מאפשר לצוות המחקר והפיתוח של החברה לקבל משוב קבוע ובזמן אמת מהשוק ומהמשתמש הסופי, ועל ידי כך להתאים את הפתרונות המפותחים על ידי דור.קי לצרכי השוק המשתנים, ולתת מענה לבעיות איתם השוק וקהל הלקוחות שלנו מתמודדים עימם.

הודות למחוייבות של דור.קי לתהליכי המחקר והפיתוח של תכשירי הדברה ותברואה רבים ומגוונים, החברה מפתחת ומייצרת באופן עיקבי תכשירים חדשים וחדשניים, בהתאם לטכנולוגיות והחומרים החדשים בשוק.

מחלקת התברואה של דור.קי פרוסה בכל הארץ ובעלת יכולת אספקה לכל לקוח קצה בכל מקום בישראל. צוות התברואה של החברה בעל ניסיון ומוניטין רב בשוק התברואה הישראלי, ומספק תמיכה מקצועית לקהל לקוחותינו. 

חיות מחמד

מספר חיות המחמד המטופלות הולך ועולה בעקביות, וכך גם הבנת בעלי חיות מחמד בחשיבות השמירה על בריאותם ורווחתם של חיות המחמד. בעקבות כך תעשיית המוצרים לחיות המחמד גדלה באופן מתמיד וממשיכה להתפתח לשוק גדול ומשמעותי בעולם התכשירים הווטרינריים.  

עם ניסיון של עשרות שנים דור.קי ביססה את מעמדה בשוק התכשירים לחיות המחמד באמצעות פיתוח תכשירים חדשניים באיכות גבוהה, אשר נותנים מענה לצרכי חיות המחמד ומונעים בעיות רפואיות נפוצות על ידי חיזוק המערכת החיסונית, שמירה וטיפוח של בריאות העור, הפרווה והמפרקים ותכשירי טיפוח והדברת מזיקים.

דור.קי מייצרת את תכשיריה ומשווקת בתפוצה ארצית נרחבת, תוך שימוש באמצעי השיווק שלה ובשיתופי פעולה עם מפיצים, חנויות, מרפאות ווטרינריים.

ליין תכשירי חיות המחמד של דור.קי שומר על בריאותם ורווחתם של חיות המחמד, ומסייע לבעלי חיות המחמד לשמר ולטפח אורח חיים בריא יותר עבור חיות המחמד.

הגנת הצומח

מחלקת ה-R&D של דור.קי בתכשירי הגנת הצומח מתמחה בפיתוח תכשירים מתקדמים בעלי שילובים ייחודיים במגוון רחב של פורמולציות:

 OD, WP, EW, SL, EC, OL, DP, SC, SP

מגוון תכשירי הגנת הצומח של החברה מיועדים לשימוש בירקות, פירות, עשבי תיבול, פרחים, גינות ומדשאות.

דור.קי מתמקדת בפיתוח פורמולציות ייחודיות, חדשניות ומתקדמות, תוך שימוש במרכיבים יותר ידידותיים למשתמש ולסביבה.

בין מגוון תכשירי החברה ניתן למצוא תכשירים מתקדמים בפורמולציות ייחודיות המכילות תערובות חומרים פעילים. פורמלציות מתקדמות אלו, אשר פותחו על ידי דור.קי, מאפשרות סינרגיה בין החומרים הפעילים המצויים בתכשיר ובין מנגנוני הפעולה השונים, ובכך נותן למשתמש פתרון יעיל יותר, כלכלי יותר וידידותי יותר.

מוצרים מובילים

וירקס – Desogerme VIREX

סנגרוויט Extra

גופרת נחושת מוחמצת

חומצה ציטרית (מלח לימון)

אקודייר נוזלי

אקודייר אבקה

ביודור E + סלניום

סופר ביוויט משופר

חומצה אצטית 5%

פלייקו וטרינרי

סינכלור מחוזק

מים מזוקקים

דורפריד Dorprid SC

דלתא פורטה לתברואה

קרדיציד 1% – אבקה

אלקטרוליטים לעופות

ביודור הודים

פרופילן גליקול USP